דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאפרת כלות ממליצה למה מוצרי איפור פרמיום עולים כל כך הרבה, ואיך אפשר להוזיל את העניין 

מאת    [ 03/06/2014 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 2096 פעמים ]

הדרך להוזלת קניית מוצרי איפור וקוסמטיקה ב100 אחוזים

די נשבר לי אני כבר לא יכולה, אני מאפרת כלות כבר כל כך הרבה זמן, וכל הזמן הזה, אני צריכה לעמוד מול ספקים שנראים כאילו רעבים ללחם.

יש לי הרבה דילמות , במקצוע שלי מי צד אחד אני חייבת לתת את הטוב ביותר ללקוחות שלי, להגיע לרמת איפור מקצועי ברמה הכי גבוהה שאני יכולה, ושלם כך אני חייבת, ומבלי יותר מידי שאלות מיותרת לתת ללקוחה שלי את הטוב ביותר , ואני לא מדברת פה על שירות אדיב באשר הוא, או על רמה מקצועית גבוהה ככל שתהיה , אני מדברת פה על משהו קצת יותר עמוק אבל דבר בסיסי, אני מדברת על כך שאני חייבת לתת ללקוחה שלי , ולהשתמש איתה במוצרים טיפוח ואיפור ברמה הכי גבוהה שיש , אני לא יכול סתם לקחת מוצר איפור של חברה אלומת שם, ולאפר בו כלה, או אפילו סתם את עצמי, אני חייבת להשיג את רמת המוצרים הכי גבוהה שאני רק יכולה, אחרת מה אני שווה, ומה ההבדל ביני לבין מאפרת חובבנית ?

אז מה אני עושה אני נכנסת, לחנויות של מוצרי הפרמיום שכאן ברשותכם לא אחשוף את שמם, ואני פשוט מתכוננת לחור עמוק בכיס שלי , מייק אפ עולה מאתיים עשרים שקל , כל שפתון הממוצע ברמות האלה מגיע ל150 שקל. ואני בכלל לא רוצה להתחיל לדבר על צלליות שכל יחידה עולה לי קרוב ל120 שקל . ובצלליות אני חייבת המון גוונים.

כבר כמה שנים שהמגמה של ההתייקרות רק נמשכת ואינה פחות, ומה לעשות אני נמצאת בדילמה משמעותית. ככה זה המשיך לאורך כ- שמונה שנים מאוד יקרות מבחינת עלות כספית כמובן עד , שהחלטתי להרים את הכפפה , ולעשות סוף לעושק של חברות היבואן שקונות, את השפתון או את הצללית,  במחיר מאוד נמוך , ומוכרים אותו במחיר הגבוהה פי עשרות רבות של אחוזים ואפשר להתחיל לדבר על מאות רבות.

למזלי יש לי חבר ענק שיודע הכול, אליו אני פונה בכל צרה ומבוכה כאשר אני נתקעת ללא ידע, את החבר הזה גם את מכירים, קוראים לו גוגל. בהקלדה מאוד פשוטה של המילה ליפסטיק בצירוף חברת הקוסמטיקה האהובה עליי , ועולם שלם של תוצאות נגלה לעניי, מוצרי איפור רבים נגלו לעניי והמחירים מעוררי חשד של ממש , 10 יורו לשפתון, לי זה היה נראה חשוד, אז גם הלכתי לאי ביי ושם הדבר לא שונה , אלה המחירים. אז כמובן שלא נשארתי אדישה לכל העניין , חקרתי קצת את הנושא, והבנתי שהמוצר שאני כרגע רואה על המסך הוא אותו מוצר שאני רוכשת בחנות הקוסמטיקה בקניון.

החלטתי לעשות ניסוי קטן (מקסימום הלכו 40 שקל), הזמנתי, שפתון של החברה שלי, כמובן לאחר שחקרתי על המוכר, על כמות התגובות שלו, ועל הציון הכללי שלו.

השפתון הגיע, ואני רוצה להגיד, שאני מאוד מרוצה, בלי לצאת מהבית הגיע אליי לדואר, שפתון של חברת פרמיום, ועוד אחד שרציתי ודווקא לא היה בחנויות בארץ. אם אתם שואלים אותי אני כן ממליצה. אבל אני חייבת להדגיש שאני לא נוטלת  שום אחריות לקניה של לקוחה בעקבות מאמר זה, האחריות לטיב הקניה, או המוצר היא על הלקוחה שהחליטה לעשות קניות בחו"ל על בסיס מאמר זה או רעיון שנובע מימנו, תמיד חובה לבדוק אם מדבור במוכר אמין, ובמוצר מקורה ויש עוד הרבה דברים לתחקר, יש לפעמים גם מוכרים שמוכרים יותר יקר מחנויות בארץ, ועל כך גם אחריות הקונה, לעשות את השוואת המחירים הנכונה, ולא להסתמך רק על המאמר הזה, פה בעצם מה שאני נותנת את האפשרות לחשיבה אחרת ונוספת, ותו לא .

אילה כהן - מאפרת ומסרקת מקצועית למעלה מ10 שנים מגיעה לכל מקום בארץ ניידות מלאה. www.ayala4u.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב